Aaah

Idag måste jag städa. Och tvätta. Och packa. Inget av det lockar så särskilt mycket, så det har blivit att jag mest suttit här och kollat på Arrested development, som är askul, och ätit en god frukost. Nektarin, massa blåbär och mjölk samt två knäckemackor, gottigott.

Petra har rensat ut sin garderob och bad mig kolla igenom högen ifall jag ville ha något. Så nu har jag lite nya kläder, haha! Dock så ångrade hon sig när jag provade en asmysig stor svart stickad kofta, och bestämde sig för att ta tillbaka den. Menmen, det är ju alltid kul att få lite nytt i garderoben, typ.

Jag har skrivit en lista på vad jag vill ha.
Och dom sakerna ska jag införskaffa, snarast, eftersom jag vill ha dem.

Hmja, det var väl allt för nu. Ska väl dra på mig lite kläder och sätta fart med mina måsten.
Snart.
Om ett tag.
Sen.
Innan mamma kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0