back in charlestown

Så var jag tillbaka i Karlstad igen, gott gott. Imorgon börjar nog allvaret.. Åh! Turligt nog har jag sovmorgon, börjar 10,25 (med Psykologi A, kan bli spännande), tog ju en rätt sen buss in till stan.

Idag har jag sovit länge, och sen legat i solen och läst Harry Potter och Hemligheternas kammare, haha! I alla fall så kände jag att lite solkräm skadar ju aldrig, så då kletade jag på sånt på bröstet, ingen annanstans. Sen så upptäcker jag att det enda stället jag är röd på - är där jag hade solkräm. Hur knäppt är inte det liksom?!

Kanske dags att sussa lite, men kommer nog bli kvar här ett tag till bara för att jag tror att jag inte är morgontrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0