då börjar jag då

Ja, men då börjar jag väl då.
Nu sitter jag och smaskar på en nektarin och bara njuter av att vara hemma i huset igen. Sov i min egen säng inatt, den saknar jag verkligen när jag är i lägenheten och typ trängs med mig själv i en 90-säng.

Igårkväll kom jag hem från min underbaring Simon, efter tre, nästan fyra, helt galet mysiga dagar. Jag saknar honom massor och jag älskar verkligen killen. Just nu är jag alltså hemma i huset på landet med min familj, känns rätt skönt, här finns det mat liksom. När jag kom hem till min lägenhet från Frankrike i tisdags så upptäckte jag till min fasa att det jag hade i kylen var ett paket smör och en burk pesto, så det var skönt att sätta sig på tåget till Simon morgonen efter för att slippa fixa mat själv haha.


Oh, Frankrike! Jag åkte ju med Annika och hennes päron dit, till Menton som gränsar till Italien och ligger typ en mil från Monaco, najs najs najs. Vi hade det assoft! Låg och stekte vid stranden och åt glass och sånt mumsigt. Typ mat. Dock hade jag ju dragit på mig en ordentlig förkylning efter Putte i Parken (åkte till Frankrike typ dagen efter jag kom hem från festivalen). Jag och Annika var aningens sega haha! Så jag har vart täppt i näsan i tio dagar nu, hostar som en tok också. Jobbigt. Stackars Annika som jag delade rum med en vecka, och sen stackars Simon! Älska att jag snarkar ashögt när jag är förkyld.

Mmmmm kan inte sluta tänka på Simon! Kär tjej. Han somnade i mitt knä när vi åkte genom biltvätten med hans mamma, haha, och dan efter somnade jag i hans knä när vi (eh han) skulle kolla på en film. Tror jag sov igenom hela filmen, vaknade en kortis precis när dom hade sex, typ tajming! för att sen slumra vidare. Gott gott. Idag flyttar han tillbaka till Valdemarsvik, tror jag ska ta och ringa honom nu innan han åker.

Som jag skrev innan, skönt att vara hemma med familjen igen! Jag har inte vart här alls mycket i sommar. Haft späckat schema sen jag började jobba i början av juli. JUST JA, min lön har ju kommit.  Känns bra, känns bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0