JAG ÄR SÅ JÄVLA SJUK

Jag har varit sjuk ända sen jag kom hem från PIP, och nu är det värre än någonsin. Min hals värker och jag är så galet snorig, inte skoj! Och till råga på det så har jag ett diskberg som väntar.

Imorgon är det nollning, jag fattar inte varför tvåorna ska vara med på det, men ja.. Om det regnar, som alla säger att det ska göra, så tänker jag cykla hem. Inte en chans att jag utsätter mig för att bli ännu kallare.

Idag har det väl inte varit något särskilt som hänt.. Det vanliga ungefär. Jag är så trött och kall och sjuk. Måste diska. Och jag skiter i att köpa jävla fika tills imorgon, Wallinders stänger om 7 minuter. Jag djurar inte på cykeln i detta tillstånd!

JUST JÄVLAR! Måste läsa fysiken. Glömsk tjej.

Simon är i Kiruna. Och idag ringde han och berättade att efter dagsturen så ville deras hund Balder bada, så dom släppte lös honom och han sprang ut i vattnet - och dog. Han bara stendog. Så jävla underligt, hunden var liksom 7 år. Typ halva livet kvar. Och han bara dör, så himla ledsamt.

Diska blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0