Måndag

Ah, ny vecka. Idag hade jag min första lektion i rättskunskap (I TVÅ OCH EN HALV TIMME!), det verkar rätt bra. Och sen fick jag rusa för att ha lektion på musikskolan, och sen tillbaka till skolan för att ha fysik- och senare kemilab. Gött ändå. Kerstin följde med mig hem efter skolan, och vi gjorde klart labrapporten till fysiken samt räknade klart nästan alla tal. Finemang. Med mig i sängen innan nattidags blir väl fysikboken, my love.

Apropå my love så är Simon på ett ställe utan mottagning. I Norrland. Han hade hittat en kvadratcentimeter med mottagning sa han. Najs. 

Jag har bajsont i min himla hals! Turligt nog börjar nästäppan avta. Jag äter penicillin tre gånger om dagen, samt äter Mucoangin jämt. Typ nu. Imorgon blir det sova länge. Ska kanske sova redan nu så blir det liksom ännu fler timmar sömn.

Jag har inte träffat Annikaka på evigheter. Jag saknar den godingen! Hon föreslog att vi skulle gå ut i helgen. Superkul idé, bara det att jag äter penicillin ... Snark. Bilder under är för övrigt underbar och från en galet kul fest som vi var på i vintras.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0