Mums!

Idag vaknade jag sent, och sen efter frukosten så tyckte jag att jag kunde ligga en stund på balkongen innan jag skulle sätta igång att plocka undan i lägenheten (innan Kerriberri skulle komma), eftersom det var så fint väder! Dock blev jag kvar därute i drygt två timmar, och min städning blev alltså en aning försenad. Kerstin tröttnade dock på att vänta och kom hit vid tvåtiden. Hon grabbade glatt tag i dammsugaren och svepte runt i alla rummen.. hehe alla - jag bor ju så stort!, samtidigt som jag tömde sista väskan och städade badrummet. Så nu är här riktigt fint, och jag är redo att bo här.. typ.

Jag och Kerstin solade en stund efter städningen, sen tog vi en vända på stan och införskaffade behövliga saker, sen åkte var och en hem till sitt och åt, och sen kom hon hit igen och vi myste loss med egengjord kola, vaniljte och Twilight - seg tjej som ser den först nu. Jag måste säga att jag inte alls blev så särskilt överväldigad av den filmen, hade väldigt höga förväntningar på den, men krasch kaboom. Nej inte riktigt så illa kanske haha.

Pratade en stund med Simon på telefon nu, värmer fint i hjärtat att höra hans röst <3

Nu sitter jag med en ansiktsmask som luktar jordgubb och som ska vara "återfuktande och mjukgörande", ja. Måste även fylla i mitt nagellack som skrapats i kanterna efter allt plockande med grejer.

SKOLA IMORGON. Blir nog bra.
Ska möta upp Hanna och Kerstin strax innan elva, så vi gör en fin cykelentré ihop haha!
Ska bli kul att vara återförenad med brudarna, senast vi sågs allihop var i början av juli, galet.  

                               Dessa bilder är från när godingarna firade min födelsedag 19/3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0