Najs.

Aah, helgen har jag spenderat med Kerstin, så jävla härlig tjej och underbar vän! <3

I fredags så var det tänkt att vi skulle till en kompis som skulle ha fest, men det blev typ inställt så vi beredde oss på en softarkväll i min lägenhet. Men sen vid tiotiden ville Pallin att vi skulle dra till stan och typ äta med han och hans kompis, så vi satt upp på våra ädla cyklar och mötte upp dom och ett 93-tjejgäng, haha. Vi drog allesammans till Alexanders lägenhet på Kvarnberget och hade en lång förfest haha, riktigt skoj faktiskt, sådär lagom onyktert! Det blev inget party efteråt för vår del,  vi tyckte att det skulle vara skönt att sova lite, så jag och Kerriberri stack hem till mig.

Och Simon hade en galen natt, tyckte synd om honom, men han lever ju och jag älskar honom :)

På lördagen vaknade vi och cyklade till stan och shoppade lite, sen packade vi våra väskor och cyklade till Kerstins hus på Sommaro. Där hade vi eftermiddagsspa med ansiktsmask, hårinpackning och bastu, inget dåligt skönt! Sen så skulle ju Angelica ha födelsedagspartaj så vi tog oss till Alster runt åttatiden och firade henne med flera sköna människor. Vi blev inte så långvariga, men det var chill och skoj ändå. 

 <-- Härliga. Ja, vinkeln är ytterst smickrande.
Kerstin har på sig en morgonrock.

Idag så cyklade jag hem från Kerstin, och sen tog jag bussen till Molkom och jag kom väl hit till huset runt tretiden. Känns skönt att vara hemma ändå, är ju ledig imorgon också, så gott gott!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0