NVSP2

Ja, då har skolan satt igång igen då. Känner mig rätt hemma med skolan och folket så det kändes inte ett dugg konstigt att gå in på Älvkullen igen. Min kära klass har inte bara fått nya mentorer, utan även fyra nya elever! Wow! Dessutom är tre av dom killar. Så nu går det 8 killar i NVSP2, fett. Dock har ju flera härliga själar lämnat klassen för nån annan linje, så det kändes tomt i klassrummet. Jaja, de nya verkar trevliga.

Efter skolan cyklade jag in till stan och tänkte shoppa loss, dock stötte jag hela tiden på folk jag kände, och varje stopp tog ett tag eftersom man hade så mycket att prata om! Så fick inte med mig mer än en vit trekvartströja, en söt tunika och ett par mörka jeansleggings, trots att jag var där ända tills runt sextiden. Som Simon sa; Det kanske inte var meningen att jag skulle handla upp alla mina pengar, haha.

Annika kom hit runt sju och vi chillade lite och jag plockade undan kaoset som jag skapade igårkväll, haha. Hatar att inte komma på vad jag ska ha för kläder! Sen cyklade vi bort till tjärnen för att kolla in musikarnas tjärnfest. Det var skoj, träffade på flertalet godingar, men fullt av mygg! Jag ramlade i gräset typ tre gånger också, fattar inte hur jag lyckas. Fallarn. Men ja, vi drog därifrån efter en stund och nu sitter jag åter i lägenheten.

Ska nog falla i säng snart också, hehe..
Tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0