Påväg hemåt

Nu är jag och min familj på väg hem till Värmland igen. Petra sitter med mig här i baksätet och sover som en gris, haha söt. Hmja, helgen hos mormor har vart mysig! I fredags blev det mest att vi gick och la oss efter att vi ätit mat eftersom klockan blivit så mycket..

Igår så spenderade vi dagen på stan så det blev rätt mycket nytt med hem. Underbart! Dock kan jag inte påstå att min plånbok håller med mig om det, höh. Sen på kvällen kom min morbror och hans familj, vilken igår inkluderade hans fru, deras gemensamma dotter, och sedan en varsin dotter, på besök och vi åt massa havskräftor, MUMS, och umgicks :)

Men nu är vi som sagt på väg hem igen, skönt. Jag är fortfarande sjuk, men mamma har fixat penicillin till mig så jag hoppas att jag blir frisk inom kort. Jag ska nog sova en stund, vore fint. Tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0