Slappdag.

 Idag har jag slappat järnet. Kollat på två filmer, En shopaholics bekännelser och Yes man, båda två fick jag från Simons brorsas dator häromdagen. Jag har även ätit oxfilé och blåbärspaj eftersom mamma tyckte synd om mig för jag inte varit hemma på så länge, haha, så då festade hon till det riktigt ordentligt. Mysmamma.

På tisdag eftermiddag bär det av till lägenheten igen, då ska jag och mamma storhandla så min kyl och frys samt skåp fylls till bredden! Fick mitt riktiga ICA-kort för ett tag sen, men först nu är det i min plånbok, känner mig grymt mogen. Imorgon är planen som så att jag ska städa mitt rum, samt ett annat rum som jag placerat mina grejer i, tvätta mina kläder och packa fint. 

Ärligt talat vore det skönt att gå och lägga sig nu, men jag sov en stund i soffan förut framför himla friidrotts vm, så vet inte om jag kan somna nu. Kanske om nån timme typ. 

Jag saknar Kerriberri. Hon borde kommit hem från sin norska pojkvän nu. Tycker man.
Ja, hej.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0