HALVA GYMNASIET AVKLARAT!

Herregud vad ska jag bli efter det!? Panik.
Vad ska jag välja som projektarbete?!
...... :( :(
Men gött med lov. Fin avslutning.
Tråkigt att vi lekte tristaste leken ever med klassen. Ingen action alls.
Björn är en söt mentor. Jag gillar min klass.

Jag är mycket nöjd med mina prestationer det här året måste jag säga! Igår fick jag betyg i psykologi A, och ett solklart MVG tyckte fröken eftersom jag fått alla rätt på båda proven. Gött gött gött. Det var en najs avslutning på en slitsam termin vill jag lova. Ja för fy tusan vad jag har legat i nu under hösten, prov i princip varje vecka - ah det tar på en när man siktar högt. OCH HÖGT HAMNADE JAG. Jag är som sagt mycket nöjd. Hähä.

Tyvärr är lovet inte direkt helt ångestfritt, snart slutprov i matte D, så det måste repeteras, samt sista provet i rättskunskap 11/1. Men eeh.. jag tar det sista dagarna på lovet haha! För här ska slappas alltså.

Jag längtar efter min Simon hur mycket som helst, han är bäst i världen.
1a januari firar vi ett halvår som pojkvän och flickvän. Jag gillar oss.



En härlig låt: Sean Kingston – Fire Burning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0