Oh.

Idag så fick jag mina linser, och OJ vad klart jag såg. Som på tv typ, astufft. Jag som ändå tyckt att jag sett helt okej. Jag tycker det är hur kul som helst, värsta spännande äre!!!!


Jag åkte till Annika efter att jag hämtat linserna, och så bakade vi negerbollar och kollade på Bonde söker fru (och Paradise Hotel som Annika är ytterst skeptisk till.) Sen fick hennes pappa Voddler. Och sen tog jag bussen hem och lyckades pricka in att hinna med 3an från stan. Najs att slippa gå hem kände jag då. För jävlar vad jag har gått dom senaste dagarna.

Eeeeh ja. Jag är trött. Kanske borde sova. Jag är värsta yr och skev i huvudet för att ögonen är jobbiga efter att jag tog ut linserna.

Imorgon ska vi visa vår underbara film på samhällskunskapen, kommer bli intressant alltså. Feeeeeeedddttt. Jag vill hem till katterna. HEj.



Älskar att jag ser astjock ut på bilden i förra inlägget.
Jag är inte överviktig och jag är inte gravid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0