Jätteräkor.

Just nu sitter jag och funderar lite på min uppsats om räkodlingen i Bangladesh, och försöker lägga upp den på ett bra sätt. Tänkte blir klar imorgon, hehe.. får ju se om det lyckas. Vänteliväntar på Petra lite nu, vi ska köpa mat på mcdonalds och typ äta den när vi åker hem till huset. Naajs.

Igår var jag med Annika på kvällen, hon bjöd mig på ASGOD mat, mums! Sen så tog vi en kortistur till Kvarnberget, och sen till Rud. Ah. Tidig kväll vet jag inte, men vi var inte långvariga nånstans typ. Men det var kul ändå! Alltid händer det nåt tokigt med Annika liksom, söt tjej! Hon sov hos mig sen, och sen gick jag upp och fixade frukost, jag kände mig mogen och huslig. Typ mammig.

Älskar bilden.



Ibland blir det nåt dumt, och ibland blir det bara jättejobbigt.
Det kan kännas omöjligt och besvärligt ibland.
Men jag tycker ändå att allt det underbara, härliga, roliga,
fantastiska, kärleksfulla, mysiga och pussiga väger upp allt där
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0