Måndag. Makaron.

Idag är det asmycket höst.
Kännetecken på höst:
- Det är blött
- Det kommer mer blött
- Sadeln på cykeln är blöt
- Löven är gula och ligger på marken och geggar sig
- Motvind vilket håll man än cyklar åt

Jag hade prov idag, kl 9. Jag var klar 10.20 ungefär. => Jag slutade för dagen.
Men eftersom jag kom på att mat det hade jag ingen hemma, åt jag nån grejs i skolan.
För att verkligen skjuta upp besöket på Wallinders.
Så nu har jag såsat sen tolv ungefär. Och typ, kollat på Merlin. För det är spännande!!!

Kaaaanske att provet på torsdag och bokredovisningen imorgon är nåt att ta tag i. Kanske.

Förresten så var besöket i Uppsala najs!
Jag vill också flytta ihop med min pojkvän och ha en fin lägenhet och möblera den och pynta fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0