Matteonsdag

Idag har jag endast haft matte. Matte vid mitt köksbord, matte på lektion, matteprov.
Jag kände inte att provet gick underbart. Utan det gick snarare motsatsen. Ounderbart alltså.

Igår var det en månad kvar till julafton, och mina mattekunskaper upplyser mig om att idag är det en månad minus en dag till julafton. VILKET INNEBÄR: Jag måste handla julklappar. Eller nej, jag måste ta mig tid till att handla julklappar. Så. Inte för att det är tråkigt eller nåt sånt! Utan för att det blir ett himla företag liksom, och jag är ju rätt lat. Jag tycker det är mysigt att handla julklappar. Helst ska det vara lite snö också. Eller helst sommar. Men hellre snö än regn och blåst och jävla storm.

Jag lider brist på smör i kylskåpet, men jag tänker inte cykla till Wallinders i det här skitvädret.
Dock är det hur kallt som helst i lägenheten, så jag vill inte direkt sitta still heller.
Typ förfryser fingrarna i mitt eget hem.
Men jag är typ rädd för mina hyresvärdar så jag vågar inte säga till dom.


Det vore noll fel att åka tillbaka hit!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0