Onsdag. Otroligt.

Otroliga saker för denna onsdag:
- det gick inte dåligt på fysikprovet
- gympan gjorde mig avslappnad och lugn (vi hade massage)
- jag har gjort av med massa pengar
- om en vecka och en dag så pussar jag på Simon

Nu så tänkte jag göra den näst sista grejen jag har tills imorgon, skriva en bokreflektion i engelskan. Tänkte skriva att det var den sista grejen, men jag kom på att jag måste läsa lite i psykologihäftet också. Attans. Jag borde titta i min kalender innan klockan blir kväll och jag trött.

Men skönt att vi inte har prov förrän om två veckor, dock har jag en inlämning nästa vecka.. Men det är ju inget prov!!! Gött. Najs. Fett. Soft.

OBRA: Jag ska vaccineras imorgon. Ingen på skolan har hittills dött av vaccinet, bara svimmat, men jag är nervös ändå för jag är en mes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0