Helg igen då, gött

Nu är det helg. Och jag ska stanna i stan. För jag kan inte plugga när jag är hemma i huset. Saker som mat, katter, bra internet och mat distraherar mig från det. Så att eh.. tjejen som tar studierna på allvar. Hehe.

Igår skulle jag ha ätit sushi med Jesper, sen följt med Benjamin på fest.
Igår stannade jag hemma med köttbullar och makaroner, sen kollade jag på Grey's Anatomy.

Idag ska jag städa min lägenhet, plugga sönder, handla saker (chips) och sen även göra lite ärenden på staden. Mamma tyckte jag skulle ta en höstpromenad. Låter najs.

Till frukost läste jag psykologi till ljuden av barnprogram. Kul ändå.
Nu är det grymt varmt här. Så jag svettas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0