Idag ska jag inte äta kanelbullar.

Igår kom jag tillbaka till lägenheten igen, efter mat och sömn hemma i huset. Jag skulle ge Petra ett kuvert som Alex ska få imorgon för han fyller år. Och det regnade. Som en hällande hink, fast hinken tog aldrig slut. Så när jag då skulle cykla hem till dom och lämna det jädrans kuvertet så drog jag ju på mig massa regnkläder för att kunna hålla ett skyfall ute liksom.. och bara för det så slutade det att regna.

Sen skulle jag köpa ett cheeseburger meal på BK.
Kassörskan: - "Tyvärr kan jag inte ge ut det.."
Jag: - "... eh va?!"
Kassörskan: - "Neej.. alltså vi har inget kött.. "
Älska.

Sen cyklade jag hem och åt en himla crispy chicken meal istället, det sög.

Och sen bara poff så skulle jag till en lokal på Färjestad, med Annika och folk. Jag hade askul, så det var fett!!!!

 Härligt var det att gå upp vid tio imorse, typ segast i huvudet. Sen repade vi i en timme på Kulturskolan, och sen ledigt i två timmar. Jag, Alma, Alicia och Kristina åt mat i Duvan. Gött. Sen var det ju konsert dårå. Gick bra. Jag hörde inte blockflöjtarna. Jag har aldrig hört dom. Ingen har hört dom. Hm.

Jag måste ha Simon. Jag måste även handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0