Längtar efter min gosis..

.. SÅ SJUKT MYCKET! Tänker på honom ungefär hela tiden.
Nu är det mindre än två veckor kvar.
Yes! Eller vad man nu ska säga om den saken.



Idag så tänkte jag gå upp tidigt, plugga kemi, psykologi och matte.
Idag gick jag upp sent, städade hela lägenheten, och gjorde lite kemi innan jag somnade och sov i 1,5 timme (!). Sen vaknade jag. Och pluggade vidare. Jag gjorde faktiskt asroliga mindmaps, med kul bilder och pratbubblor så jag ska minnas bra imorgon. Jag satt verkligen och skrattade åt hur kul jag var.

Typ att jag målade en snigel högt upp för att visa att de alkaliska jordartsmetallerna är rätt långsamma på att reagera högt upp i gruppen, och sen längre ner målade jag en racer-snigel. För då går det undan. Och så säger snigeln "Nu går det undan". Hahah.

Nu har jag tagit en halvtimmes paus. Ska väl nöta in gegget lite mer. Mmmh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0