<3

Den här helgen har jag varit i Valdemarsvik, hos världens underbaraste Simon.
Jag saknar honom så det gör megaont.

I fredagskväll, när jag kom dit, så tog vi det bara lugnt och pussades. 

I lördags så vaknade vi förvånansvärt tidigt, så dagen blev lång! Vi tog en tur ner till garveriet (typ fritidsgård, fast cool), där Simon hjälpte till att fixa i deras nya skatelokal, och jag satt och läste Glöd i mängder till ljudet av Niclas grova svordomar - han spelade poker på facebook ...

Sen gick Simon, jag, Viktor och Niclas till Perkas (som tydligen betydde nåt på danska sa Viktor, minns inte vad). Där åt vi. Min mage stod åt alla håll. Sen vandrade vi hemåt och myste lite sådär. Jag somnade en stund, najs. Sen på kvällen så gick vi över till Viktor och chillade lite med några där, innan vi båda bara ville tillbaka till Simons lägenhet. Mumsimums. 

Idag vaknade vi också rätt tidigt, och vi har väl inte gjort så mycket idag. Jag har kollat på tv medan Simon gjorde massa skolgrejer och viktiga saker. Vi har även ägnat oss åt snuskerier.

Jaja. Åkte från Valdemarsvik 17:30, och kom hem till min lägenhet 22:40. Love it. 
Men jag älskar Simon, så det spelar ingen roll <3 

Nu ska jag väl krypa ner i sängen och känna mig fasligt ensam.
Imorgon börjar jag 12:50.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0