Fullt upp!

Idag har det minst sagt varit fullt upp! Allt börjar med att jag blir försenad till första lektionen, eftersom cykelhelvetet fuckade, och jag fick typ slita och dra tills det släppte och jag tjongade handleden i stänkskärmen (blod). Därefter följde en fullspäckad dag, eller ah, Psykologi, Engelska och Kemi, fett. Men jag är kass på engelska, så det suger ju..

Sen så blev det att stressa hem för att äta lite snabbt, och sen ta bussen till musikskolan - orkester, vilket gjorde att min hemkomst blev strax innan halv åtta.. Sen kom jag ju på att jag hade saker att göra.. 
 - Matte, runt 15 uppgifter
 - Läsa i fysikboken, helst förstå också
 - Handla!
 - Diska

Nu har jag i alla fall gjort klart all matte, det var superskönt att segla igenom de svåraste uppgifterna när jag ändå räknar Matte D, lalala !!! Gött att jag fattar sinussatsen. Jag har även handlat, blev en sjujäklarns massa frukt, men frukt är godis ;) osv

Imorgon blir det stadsorientering, alltså orientera bland hus typ. Jag är sjuk. Jag ska gå, ej springa.
Blähuh. Disken kvar.. Fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0