Gott.

Nu sitter jag och gör inget vettigt. Pluggar lite kemi. Eller ah, papprena ligger framför mig.

Idag har jag haft sveriges softaste samhällskunskapslektion. Jag har vart färdigt med min redovisning hur länge som helst, men vi ska inte redovisa förrän v 39. Så jag sitter och leker. Idag spelade jag harpan tex. Värt. Nej.

kl 18:30 är det power yoga på kmti med kerriberri, ska bli spännande haha! Så dom plockar upp mig om lite drygt två timmar. Så ska göra mig lite mat nu hade jag tänkt.

Tjarå hej.



Poweryogan var spännande, intressant, jobbig och skön. Hm ja. Nu har jag gjort klart allt jag ska ha gjort, utom tre mattetal som jag inte fattar, så nu är det väl egentligen bara för mig att blunda och somna gott.

Imorgon är det imorgon jag åker till Simon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0