Ja.

Idag var jag och Kerstin på funk aerobic passet på KMTI, askul!
 Men fett med träningsvärk kommer jag ha.

Imorgon är det skolfoto, och jag kommer försöka se söt ut, får se om det lyckas.
Sen tänkte jag faktiskt åka hem till Molkom och umgås med mamma och pappa lite :)

Idag fick Simon mottagning, så det var jätteskönt att höra nåt från godingen!
Ska boka biljetter imorgon, så jag åker den 11e, mysimys.


Eh ja. Jag har disk, en stökig lägenhet samt klädval inför imorgon som väntar. 
Shit, jag kommer nog aldrig komma i säng.. Ska måla naglarna också.
Och imorgon på morgonen kommer både Sofie och Kerstin hit för att hämta resp. lämna saker.

Andas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0