Ljuva onsdag!

GRATTIS HANNA PÅ DIN FÖDELSEDAG! <3

Lång dag i skolan. Denna onsdag var en av de onsdagar då vi ska ha en extra mattelektion, till 16.30. Snark. Men det gick bra, blev ju rätt pigg efter stadsorienteringen, haha. Jag och Kerstin, sjuklingarna, skulle ju gå.. Vi gick ibland, men vi kom in som trea, så lite fint var det ju i alla fall. Känner verkligen att jag börjar bli frisk nu. Tack mamma för penicillinen, haha <3

Sen gick jag och Kerriberri (känner att jag gör allt med henne, puss!) på bio som vi fått gratisbiljetter till, naajs. Det var fint och skoj och en bra film (Prinsessa). Vi testade även baguetterna på Subway, gott var det!

Efter bion mötte jag upp pappa som gav mig ett brev som Simon skickat från Kiruna! OCH HAN HADE SKICKAT VÄRLDENS FINASTE BREV MED ETT ASSÖTT HALSBAND! <3
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0