Men åh.

VECKA 43 KOMMER FÖR MIN DEL SUGA EN DÖD MANS SVETTIGA PUNGKULOR .
(om man bortser från fredagkvällen då Simpen kommer)

Idag har det vart en rätt soft dag. Fysiken bestod av en härlig ".. va?!"-känsla, matten likaså, samhällskunskapen bestod av fem miljarder redovisningar om olika länders statsskick (snark), samt 10 rätt på nutidskrysset. Gympan var nog det enda som var kul, oseriös badminton när seriösa människor sprang.

Jag har även cyklat in i, samt fastnat, i en stor jävla gren med taggar på. Cykeln stannade och jag satt fast. Stod och skrek så Kerstin fick komma och slita bort grenhelvetet. Det gjorde grymt ont! Kul var ju att Kerstin drog grenen åt fel håll så taggarna trycktes in ännu djupare, samtidigt som hon tjöt "Sluta skrika!!!". Hahah, måste sett askul ut.

Jag börjar bli grymt trött på att min cykel ständigt ska fucka. Idag fastnade bakdäcket, precis som förra veckan, och när man ska dra i det för att få det att släppa, och när det väl släpper - tjongar man i handen i stänkskärmen med en härlig fart. Såret längst till vänster fick jag i torsdags, och det saftiga köttsåret idag. Najs. Dessutom så har mina trampor fått för sig att dom ska sluta gå att trampa ibland. Så man får typ rulla och vänta tills dom är samarbetsvilliga igen. Samt att hela cykeln låter som att den ska falla sönder hela tiden. Dret.

Känns som att idag var min cykeldag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0