Najs.

Idag hade jag en lektion, rättskunskap. Skönt. Så jag slutade 11,15. Najs!
Sen efter att jag spelat på kulturskolan, gick jag på stan en sväng och införskaffade lite nya underkläder och sånt. Jag är verkligen stammis på Change, haha. Bokade även en klipptid, nu på torsdag. Hmja.

Sen när jag kom hem så gjorde jag inget vettigt, lite kemi, lite matte samt lite mat. Efter det så blev jag så gruvligt rastlös och bara ville gå ut och gå. Så vid kvart över nio mötte jag upp Alexander och så tog vi en lång kvällspromenad och det var så grymt skönt att vara ute och gå! Nu har jag knaprat på lite knäckebröd (typ mitt nya godis?) och ska somna rätt snart. Underbart att vi börjar sent imorgon, love it.

Och förresten, så älskar jag Simon mest i världen. Han är min godisbit.

Natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0