Nej.

Hej.
Jag är på lite dåligt humör. Samt stressad och fruktansvärt sugen på en dusch.

Ifredags cyklade jag hem till Annikakan, och där bjöd hon på kalasmiddag. Sen cyklade vi tillbaka till stan och gick på bio, Flickan som lekte med elden. Såg vi. Den var BRA! Fast läskig! Sen när den var slut gick vi en promenad med våra cyklar, och sen hittade vi en cykelbarnstol och då kom ett gäng killar som ville prata med oss och dansa konstigt samt ville en prata illa om judar, serber, eh .. ja alla folkslag utom det han själv tillhörde. Tror han var arab. Eller nåt. Vi typ .. eeehhhh.  Men vi lämnade barnstolen i knät på Selma, roliga tjejer. Sen åkte jag hem till mig och Annika hem till sig.

Igår vaknade jag av att mamma ringde och frågade om jag ville gå på IKEA med henne. Ja tack! Det blev lite nya grejor till lägenheten, tack, och en kofta samt en mössa (från carlings, ej IKEA) eftersom jag har namnsdag på tisdag. VIKTIGT.

Sen tyckte hon att jag skulle följa med hem till huset, så då gjorde jag det. Så jag umgicks med mor & far igårkväll, och idag kom Petra och Alex också. Typiskt mig att jag har glömt vaccineringslappen i mitt skåp, så typ Petra får skriva på den imorgon kväll eller nåt. Nackdel att inte bo med sina föräldrar. !!

Nu ska jag duscha och sen typ .. göra fysik och matte. Även fortsätta vara lite på dåligt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0