så att eh ja

Min mobil är magnetisk! Vad händer med världen?!

Idag hade jag en lektion. Som varade i två och en halv timme. Spannend.
Sen spelade jag på kulturskolan. Och ohann därför äta lunch. Hmm.. Hungrig.
Jag har även inhandlat nödvändigheter på clas ohlson: en hålslagare och två mappar.

Nu har jag massa skoj att göra.. hehehee not. Jag är hungrig.
Jag har ingen mat här. Jag måste handla.

Petra upplyste mig igår om det dolda budskapet i "If you seek Amy". Jag visste inte ens att det fanns ett sånt.  "If you seek Amy", blir F U C K me. Jag kände mig dum. 




Petra och jag i sthlm förra sommarn. Rätt söta.
 .... pappa tycker den här bilden är ful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0