bra och sånt

Fetvärd helg.
I fredags var det fest för Märta som fyllde 18 igår, och det var najs som fan.
Härligt folk, asbra lokal, partyhumöret på topp osv!

Lånade även ut mitt internet till Märta som hade aningens panik där. DOCK så är det väl alltid så när man försöker vara snäll - nåt går fel. Nån lyckades trycka in fel pin-kod för många gånger och här står jag då, med ett krav på en puk-kod som jag inte hittar någonstans! Jag är handikappad utan internet.

Igår fick jag äntligen återse mina föräldrar! Så jag har ätit och bara myst loss :)
Och eftersom mina föräldrar är bäst i världen kom dom inte hem tomhänta.

Sen har jag även pluggat asmycket, för jag har prov imorgon. Och det är jobbigt.
Idag övningskörde jag lite. Jag suger. Men nu kan jag i alla fall växla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0