29/8

Idag fyller Benjamin 19 år, vi firade igårkväll och idag.
Och tokigt vad hans mamma bakade imorse, fetaste födelsedagsfikat jag sett tror jag. Love it.

Sen åkte jag bussen hem, och hur bra är det inte att jag kan kliva på bussen hos honom och gå av den nästan precis utanför mig?! Typ asbra. För det är ju så långt från mig till torget nu.. hehe. Igår tyckte jag faktiskt att det var onödigt långt. Missade bussen vid hållplatsen utanför mig, så fick pinna på bra duktigt till torget. Jag sprang sista biten eftersom bussen stängde dörrarna. Svettigt. Jag tror aldrig jag sprungit i klackskor på kullersten för att hinna med en buss. Men nån gång måste ju vara den första osv.

När jag kom hem så inväntade jag Kerstin, hon hade med sin superfina inflyttningspresenter med vissa baktankar (asstora vinglas och drinkglas). Sen tog vi en promenad till Kasernhöjden typ, och sen tillbaka då.

Och nu, höjden av frustration. Men endast tre minuter kvar att ett som alltid spännande avsnitt av Desperate Housewives (är på säsong 4 nu!!), dyker detta upp. Är det inte fett olägligt så säg?



FEMTIOFYRA MINUTERS VÄNTAN för TRE MINUTER.

Kan lika gärna sova. Börjar ju skolan om tolv timmar, och slutar skolan om tretton.
Gäller att vara utsövd så att jag är extra effektiv under den timmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0