Get på träd.



Slottsskogen förärades med ett besök när jag, Sandra, Petra och Alex gjorde Göteborg.
Fotade tyvärr inte Timo Räisänen som vi såg när han uppträdde på Götaplatsen, men vi var där, wohoo!

Tänkte vara lite sån och tömma diskmaskinen, (jaaa jag har en diskmaskin, den är min baby!!) damma av cellon och fixa för imorgon osv. Dvs nyttiga saker, sånt som man gör för att man måste = vuxenpoäng.

OCKSÅ ÄVEN FÖR ATT TILLÄGGA OCH: Första studentfesten för SÄG äger rum 25/8 (onsdag), och fy på mig om jag inte närvarar. Det är i såna här stunder jag älskar min skola som har engagerade elever som bryr sig om treornas partybehov. Det är gött, det är gött, GÖTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0