Tisdagstankar

Min lägenhet ligger strax innanför porten till trappuppgången, dvs alla som går in på framsidan går förbi min ytterdörr. Min ytterdörr ligger lite mer än en meter från min badrumsdörr. Och ja, innanför badrumsdörren står toaletten. Jag funderar alltså på om det hörs ut i trappuppgången om jag så att säga gör mina behov med öppen badrumsdörr. Har inte riktigt fått grepp om ifall det är lyhört eller inte här. Mina grannar ovanför mig hör jag när dom vandrar fram och tillbaka, jag hör när de duschar eller spolar i toaletten om trafiken är klen. Kanske var det dumt av mig att spela cello häromdagen kl 23. Har inte fått något klagomål. Än. En bra grej är att jag kan hoppa hur mycket jag vill, för ingen bor under mig.

Ska väl ta och göra min himla idrottsinlämning nu, vore bra att bli klar med den innan helvetet brakar lös. EN POSITIV GREJ: Jag läser 5 teoretiska ämnen nu i höst (hade 9 förra året tror jag) = hoppas på mindre plugg. WOHOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0