Tidsoptimist, javisst

Gick på stan och köpte en klänning. Blev inspirerad och köpte sju ringar.
Men ah, outiften till ikväll är ju kirrad. Tror jag skippar pajletterna och kör på denna istället.
Och herregud, nej - jag ska inte gå utan nåt på benen.
Ska ha tunna svarta strumpbyxor, samt även smink och fint hår.



Skulle lite snabbt duscha av mig, och trots att jag inte blötte ner håret försvann alla lockar som mamma fixade förut. Får göra nya dåliga som går ur efter en timme med min sletna tång dårååå. Attans. Bara tror att jag har tid. Har jag inte.

Kvällens högerhand. Jag älskar rosettringen. Suktat efter den länge nu, och idag när jag inte hittade den i affären blev jag ledsen. Men sen såg jag den, i kassan! Jag tror ett sånt där töntigt dramatiskt andetag (inget skämt). Dessutom var den på halva priset, kärleeeeeeeeeeek!

Och ser nu att handmodell är inget jag någonsin kommer att bli.

Nu blire att fixa iordning mig! Hungrig som busen, hinner jag äta? Tveksamt.
Hörde rykten om oxfilé ikväll, helt ok.

Fest. Hej.
Alexandra Burke – Broken Heels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0