Frustrerande i mängder!!!!

Fan vad handikappad man känner sig när den man vill ha tag på inte går att nå för tillfället. Typ det brukar ju aldrig hända nu för tiden. MEN NU IDAG NÄR JAG MÅSTE ha tag på Simon, så går det inte... Gnnglk. Blir tokig. Jag som fick en asbra idé precis nu. NU. Dret.

Igår kom mamma hem med ett par nya gosiga mjukisbrallor till mig, det var gulligt. Till sig själv hade hon köpt hela Karlstad, så det var väl inte mer än rätt haha. Dessutom så gjorde hon rent massa fina ringar som jag fick (låna)! så nu blänker dom så grannt på mina fingrar.

Sen så kollade jag på melodifestivalen igår, och saknade grotesco-skämten :(((( 

Utöver detta: kemiplugg. Fast det känns lätt, och det skrämmer mig.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0