2010

Så var det ett nytt år.
Kanske kommer det att toppa 2009, kanske inte.
Men svårt att toppa detta. Simon-året <3

För precs en vecka sen åkte jag till Kungsbacka och var där ända fram tills igår.
Allt känns TOPPEN nu.
Har varit en underbar vecka, och helt perfekt var det att kyssa Simon på tolvslaget.
Ett halvår som officiellt par nu, känns rätt najs. Vi är typ gifta haha! <3
Vi gjorde efterrätten till nyårsmiddagen tillsammans, som för övrigt var hur god som helst!
Jag => mätt.
Sedan åkte vi på en förfest, som blev en fest, och det var riktigt skoj.

 

Just nu sitter jag och kollar på Svenska Hollywoodfruar på tv3.se, kul.
Jag vill också gifta mig rikt och leva i lyx.
Sugen på chips. Fläska på. Borde gå ner i vikt snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0