Fredag.

Fredag = nv-dag
Börjar lätt ut med fysik, för att sedan inta lunch och efter det dansa sig in i matematikens tunnlar och därefter en svängom i kemiboken. Och vet inte riktigt när, men om ett tag kommer även naturkunskap stå på schemat, innan fysiken. Adjö sovmorgon.

Idag efter skolan åt jag en yoghurt och sen tog jag bussen till Pannikakan. Där smidde vi planer!!!!!! Sen mötte vi upp Märta, Amelia och Elin i stan för att kolla på bio vid halv sju. Fast neh, biljetterna = schlutt. Vi åt på subway i två timmar och sen kom vi tillbaka vid halv tio. Det var väldans trevligt måste jag säga! OCH DET ÄR PISSEKALLT UTE JAG HAR TYP FEMTON LAGER KLÄDER PÅ MIG, både när jag är utomhus och när jag är inomhus.

Den här såg vi. Faktiskt mycket underhållande.
Fast jag tycker inte att SJP är så attraktiv. Och Hugh har blivit äldre. SYND.


Imorgon ska jag upp tidigt. Jag hade tänkt göra massa saker på stan innan kl 13.
Om det händer kommer jag bli lite förvånad och imponerad av mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0