hjälp

Jag öppnade just ett mejl från herrn som arrangerar (tror jag) den där Frank Sinatra grejen vi ska spela på i maj. Och det gav mig ångest. För typ tusen helger är inplanerade att repa på, bland annat en där det ska repas 9-21, både lördag och söndag. BLÖÖÖh. Hoppas fan att det är värt det alltså. Låtarna är för övrigt aningens jobbiga, typ hej en jävla massa kors och gud vad kul att spela med fem b-förtecken! Inte alls rörigt i hjärnan eller så nä.

+ att jag efter FYRA dagar ännu inte fått svar från halebop .
"Vi svarar normalt efter 24 timmar". Nej.
Nu har jag runt 13 kr på mobilen, naaaajs. Får rådgöra med mami.

MEN EN ASKUL GREJ ÄR ATT......
idag gick vi igenom sista grejen i matte D.
typ va.. nationella om TVÅ veckor. Det är galet.

Gud vad skönt det är med torsdagar!!!! Najs najs najs. Osv.

OCH VAD SKA JAG VÄLJA TILL TREAN?!

Jag har redan bestämt mig för biologi B, kemi B och fysik B samt svenska C. Men alltså.. sen då. Vet inte riktigt alls.. kanske etik och livsfrågor, engelska C, matte breddning, matte diskret, kemi breddning.. ja vafan ska jag gå :(
Måste börja räkna på meritpoäng nu också för att komma upp i 2,5. Ett jävla krångel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0