Helgen med K

Jag spenderade då alltså helgen med mitt favoritbär!
Det började med ett riktigt skoj party på Rud, en överraskningsfest för en kille som heter Sam. Kul att festa med folk från klassen också! Jag och Kerstin köpte en festlig hatt och en sån najs rosett till gossen, trots att vi inte kände honom. Och vi själva hade införskaffat små hattar som det bara skrek PARTY! om.


Efter detta äventyr tog vi bussen hem till min lägenhet och K fick kritik av en kille som tyckte att hatten skulle vart platt istället.. typ OK. Men ja, på lördagen for vi till Molkom för att fixa vår koreografi till gympalektionen vi ska ha (.... v 15). Kul, men svettigt! Sen så softade vi loss!!!!!!!!

Ah. Kul.
Här är en vild låt. Den ska vi ha på vår gympalektion.
ItaloBrothers – Stamp On The Ground - Radio Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0