Min mamma göder mig.

Hemmagjord pizza är najs. Sen kom mamma på att den där chokladmoussen måste ätas upp, och att jag skulle offra mig hehe .. Och nyss så tyckte mamma att dom där hallonsnörena som hon fått av en patient (ja, tydligen ger dom sina tandläkare godis) borde konsumeras. Visst, jag behöver ju inte äta.. Det bara blir så. Ätarn. MEn jävlar så mätt jag är.

Kul även att jag måste dricka massa juice. Juice är gott. Men om man dricker mycket juice så måste man kissa, och det vill jag inte. För det gör bara uuuuunt. Så neh. Har nog druckit en halvliter var av både apelsinjuicen och tranbärsjuicen. Om jag är sugen på juice för tillfället? NÄ.

Jag frågade mina föräldrar om jag fick övningsköra för första gången imorgon. Mamma tittade snabbt på mig för att sedan vända bort blicken och börja skratta. Typ nehej, alltså inget övningskörande med henne.

M
Ä
T
T
Om jag skulle ha en tallrik med massa god mat framför mig just nu, skulle jag föredra och välja att inte äta den. Alls. Kanske efter jag smakat lite. Men ah, min mage är så mätt att mitt huvud typ känns svullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0