WOHOOO!!

Helt plötsligt blev jag aspepp. Vet itne varför riktigt. Kanske för att jag lyssnar på goooo musik eller att jag laddat ner två najs filmer. Ahummm .. Men dom kan jag ändå inte kolla på. För jag måste PLUGGA, TVÄTTA, PACKA. Imorgon bär det av till äckellägenhetensomjaggillaribland för ännu en termin. Jag och mami ska till maxi och fylla på min kyl också, säljs det moppar och sånt där? Det gör det nog. JAg vill ha en blommig helst. 

Pappa säger att jag ska sova jättemycket för det är bra. JA, det är bra. Så igår tänkte jag gå och lägga mig vid typ tolv, och jag gjorde det. Men vad fan spelar det för roll om man går och lägger sig i lagom tid när man ändå inet somnar? Jag låg och osov i nästan tre timmar innan jag somnade vid typ tre. Snark.

Fan vad jag inte vill börja skolan igen.

OH nu kom David Guetta – Sexy Bitch (Featuring Akon;explicit). Jag och Simon dansade till den på nyår. Han är bäst på allting. Vi dansade asbra. Vi är fan bäst.

Jag vill göra nåt kul.

Och självklart stängde Norrlands Mobilevents kundtjänst kl 12 när jag 12.15 fick reda på av Halebops kundtjänst att jag skulle ringa dom....... aaah vill ha mitt abonnemang.  

Jag vill ha en ny mobil också. Den här är söt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0