7/7

Idag fyller Petra 20, så jävla vuxen.

Förutom att gratulera henne så har jag gått på stan idag och gjort av med massa pengar (lite ångest) och nu väntar jag på att kakan ska komma hit så jag får mata henne med bacon. Hm ah.

Har pysslat med lite olika saker sen jag sist uppdaterade. Jobbat hos mor o far i två dagar (och båda dagarna fick dom bakverk av patienter, omtyckta?), softat loss, spelat sims 3 och annat viktigt. I måndags åkte jag tillbaka till stan och hann vara i min lägenhet en halvtimme innan Benjamin hämtade mig och där var jag tills idag. Verkligen fastnade. Tänkte gå hem hela dagen igår, men blev liksom aldrig så.. Kan bero på att hans familj har en miljard jordgubbar.

ÅÅH JAG ÄR SÅ HUNGRIG!!!
Och vad ska jag ha på mig ikväll liksom.
Prutt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0