JAG ÄR SÅ SJUK

Nu har jag vart sjuk sen skolavslutningsdagen, och det var över en månad sen! Och inte nog med att jag aldrig blir helt frisk - nu har skiten tagit fart igen så jag har en ny host-och-snor-period att se fram emot. Jag tycker att jag tar det lugnt och beter mig bra när jag är sjuk, men inte fan blir jag frisk. STÖÖÖÖRRRRRRTTT.

Var på Glada Ankan i onsdags förra veckan med en glad anka (Annika, ha ha) och det var askul! (Okej då, jag är ute när jag är sjuk, men jag är inte så vild av mig). Men om det blir ut nu i helgen som det typ var tänkt är ju frågan. Känns ju lite sådär fräscht att hosta och snora folk i ansiktet.

Igår städade jag kammarn i 45 minuter sen gick jag ner och hängde med Johanna och barnen samt Lotta litegrann. Asmysigt. Sen när dom följt mig upp till mitt hus igen ville dom inte gå. DET ÄR SÅ JÄKLA GULLIGT NÄR BARN SPRINGER OCH KRAMAR EN OCH PUSSAR EN. Typ jag vill ha egna mysisar.

Nej eftersom det blåser rövmycket kanske jag ska hänga inomhus idag.
Typ spela sims för det äääääääger.

Och jag har fortfarande tre fönster kvar. Och jag får inte betalt förrän alla är tvättade. ORKA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0