Lösning på fetaste I-landsproblemet

I lördags hade jag feta svårigheter med att vrida upp mitt favoritnagellack, och trots att både jag och en till försökte få upp det så gick det inte utan jag fick helt enkelt gå utan nagellack. 
Jag gav det ett försök till nu idag, men det gick inte!
Men så idag kom jag på den briljanta idéen att använda min skiftnyckel som jag har liggandes här i lägenheten. OCH VOILA, nu är problemet löst.

Ska gå till skolan om en stund för att äta med Kerstin, så slipper jag fixa mat själv, och sedan typ kolla på när dom pratar betyg i sin matte och sen kemilab (förmodligen lek?) och fysiklab (betygsprat).

Sen är det ju faktiskt Tjärnivalen idag. Ska jag gå dit? Eller ska jag ogå dit? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0