NORGE VAR FINT

Mina två dagar i Oschlo var trevliga och innehöll till min förvåning mer fotboll än jag hade kunnat ana, och faktiskt så var det inte helt fruktansvärt att titta på. Hade helt rätt sällskap som tålmodigt svarade på mina frågor om regler osv. Men neh, jag skulle inte sätta mig inte själv och titta på en fotbollsmatch mellan några länder som jag knappt vet existerar.

Men ja, anlände tryggt i Norge (enda utlandsresan iår haha) runt tolvtiden i torsdags, och eftersom min väska vägde trehundra ton (har faktiskt ingen aning om vad det är som väger så mycket i mina väskor) så var vändan på stan rätt kort. Benjamin pekade på en gata och sa "Där är Karl-Johann" (?) och jag typ ".. aha". Och tydligen så var min reaktion mesig för mamma frågade nästan direkt när jag kom hem igår om vi gick på den gatan. Hade ingen aning om att den ens fanns. Men neh, vi gick inte på den. Så nu har jag väl missat nåt coolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0