Redo för ännu en sommarkväll!

Har precis lagt ett nytt lager rosa-så-det-skriker-om-det-nagellack och satt mobilen på laddning = redo. Ikväll blir det en cykeltur (ahaha..) till Hultsberg på grillkväll (tror jag). Ingen aning om någonting känner jag. Har i alla fall smörjt låset på min cykel så det funkar, samt höjt sadeln och svurit över att växlarna är knäppa. Så att ah. En pastasallad har jag även lyckats improvisera ihop, blir nog helt okej.

Igår var en bra kväll om man bortser från en taskig kompis.
Mat intogs i kopiösa mängder med härligt sällskap hos fröken Landegren och sedan for vi till nån slags fest och det var ju chill och så. Sen blev jag arg och skulle gå hem, men eftersom jag är från landet ohittar jag här, så en snäll kille sprang efter och visade vägen.

Benjamin ringde mig runt tre och sa att han satt fast i Oslo centrum, och att bussen hem inte skulle gå förrän om tre timmar. Sånt får jag panik av.

Nu ska jag hitta nåt att ha på mig. Hejadjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0