SNART SNART SNART

Ja, snart. Då är allt slit i tvåan förbi. GU SÅ GÖTT. !!!!!!!!!!
Imorgon kl 16.15 kommer jag (antagligen grina och) fira att det inte är nåt mer plugg för min del förrän i höst!
Dock är det matte E vi pratar om.. jag har ätit som fan och panikgråtit.

Fysikprovet gick bra, faktiskt, över förväntan. Mmmmhh, men ah, monsteruppgiften på slutet sög ju pung iaf.

Utöver skolan: inget... haha :(
Sov dåligt inatt. Vaknade femton gånger.
Syrénerna blommar, fint.
Sommarväder.
Vi tog ett kort som vi ska ge till vår mentor Björn eftersom han sagt upp sig (rektorn är sämst på att vara rektor), men det blev helt fail för att jag och mina vänner ville göra nåt kul medan alla andra ska vara seriösa och vanliga istället. Snaaaaark. Man får ett konstigt intryck av bilden som blev kan jag säga iaf.
+ att jag har en fjärdedels vattenmelon i kylen = sommar

Ah.
/tjejen med helt jobbiga höga krav på sig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0