Sommarkänslor?

Eh. Sommarlov. Men känns inte som sommar. Har fortfarande inte fattat att den här hemska vårterminen är över tror jag. Dessutom är det ju Sveriges tråkigaste väder idag. Dock var det ju asfint igår, så härligt för alla flakåkande studenter. Hmaaah..

Idag åt vi frukost med klassen och sa farväl till varandra osv, sen var det uppträdanden av diverse esteter och såklart rektorstal. Vad rektorn än säger tycker jag att han suger. Fast det var kul när han höll sitt tal i augusti, och imiterade skogsturken.

Eh. Ska äta lunch på nåt mysigt ställe med mor, Petra och Alex om ett tag för att sedan styra kosan mot Hammarö och fira sommarlovets första kväll med några goda väninnor.
Eh. Jag har även blivit sjuk. Samt är hela min vänstra lilltå en skavsårsblåsa.

MEN JA NU ÄRE SOMMARLOV!!! osv

hej och hå adjö och så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0