Tjärnivalen och ett uselt humör

Kom in för snart en timme sen, men är fortfarande kall som busen och mina fingrar är så stela så jag kan knappt skriva ett ord utan att behöva gå tillbaka för att rätta till det.

MEN AH. JAg och Bäret pyste iväg till Tjärnivalen dårå och tittade på Emil Jensen och Bara på låtsas. Fina grejer måste jag säga. Det var dock inte varmt ute. Och jag blev fan inte varm för det var ont om lyckliga tankar. JÄVLAR vad irriterad jag blir!! Om man snart är 19 liksom.. vad är grejen?!

Citerar Emil Jensen lite när jag nu skriver att det inte finns någon olycklig kärlek. All kärlek är fin och lycklig, bara det att det finns gott om idioter som man råkar bli kär i osv.

Nu har jag ätit en macka med salami.
Har inte ätit mjukt bröd på aslänge så det satt fint vill jag lova!
Ska krypa ner i sängen och bli varm och förhoppningsvis tänka gladare tankar.

Tja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0