Varför inte bara ge oss sommarlov direkt?

Igår var jag i skolan i ca 30 min (klassråd + betygsprat i eng).
Idag en timme (fika med klassen). Iofs stannade jag kvar längre för jag tömde skåpet.

Nåväl. Eftersom jag inte har nån ordentlig dygnsrytm längre var jag astrött när jag vaknade. Så när jag kom hem ramlade jag i säng och sov i nästan två timmar. Var tillfälligt blind efteråt eftersom jag somnade med linserna i.

Tog med den här ljuva bilden som framhäver min kreativa sida .
På sista lektionen i ps B förra veckan skulle vi göra en bild föreställande vår framtid.
(Det är tänkt att jag ska vara hon i mitten).
Och ja, min framtid innehåller allt; mig själv, ett najs hus, en glad bebis (hittade bara en, så den andra är i min mage), en relativt snygg och välbärgad man, en katt samt tomater och basilika (vet ej varför, såg fint ut) samt en stor jävla sol och massa kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0