KOM IHÅG BILJETTERNA

Mitt minne när det gäller viktiga men inte asstora saker (ex lappar, samtal)  = dåligt.

Jag har vart vaken sen tjugo i sju. Landade i lägenheten lite efter åtta, och nu har det gått över tre timmar - och vad har jag gjort? Tiden försvinner osv. Har snart packat klart (nej), går väl mot staden om typ en timme. MÅSTE KOMMA IHÅG ATT HÄMTA UT BILJETTERNA PÅ SCALA TILL MAMMA. Annars blir hon inte glad på mig. Sen hoppas jag att jag fick med koden på min nya tågbiljett ordentligt också, ringde ju till SJ kl 6 i måndags, och jag vet inte hur med man är i huvudet så tidigt på morgonkvisten.

Mh, åka till Simpen blir, blir säkert naaaaaaaaajs :)
En lista på saker jag inte har med
- katt
- musik <-- SKA KÖPA MINNESKORT TILL MOBILEN IDAG, kom ihåg kom ihåg kom ihåg
- miniräknaren

Alltså jag är nog rätt sorglig av mig, gillar att grina och sånt.
Love hurts osv. => LOVE IS LIKE A CLOUD - HOLDS A LOT OF RAIN
Men som vi alla vet :
Efter regn kommer alltid solsken, alla hjärtan måste gå sönder ibland (Lasse Lindh<3)


Bild från kvällen då jag gråtandes upplyste
mina vänner om "jag ska bli så jävla full och
röka så sjukt mycket".
Det infriades inte.
Funkade till en början, sen blev jag fan
ännu mer nere.
= jättekass metod för mig att bli glad på

Fan vilket ledsamt inlägg det blev.
OOOOPS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0